Razgledi II /
Razgledi II /
Singing in Oblivion
Eve Heller, Avstrija, 2021, DCP, 1.37, čb, 13’, brez dialoga
V Singing in Oblivion se prepletajo posnetki judovskega pokopališča v Währingu in podobe, ki so bile skrbno pobrane z zelo starih steklenih negativov, potem pa v temnici sličico po sličico prenesene na 35-mm filmski trak.
Nagači me!
(Taxidermisez-moi)
Marie Losier, Francija, 2021, DCP (posneto na 16 mm), 16:9, barvni, 11’06’’, angleški in slovenski podnapisi
V Taxidermisez-moi, ki je postavljen v Muzej lova in narave v Parizu, vidimo dvoumno in dozdevno igrivo zrcaljenje med prikazanimi nagačenimi živalmi in serijo mejnih figur med zverinskim in človeškim svetom.
Refrakcije
(Refractions)
Vladislav Knežević, Hrvaška, 2022, DCP, barvni/čb, 15’27’’, brez dialoga
Analogne fotografije, kemijski procesi in digitalni mikroanimacijski postopki ustvarijo medprostor med fotografskim in filmskim, statičnim in gibljivim. Forma kot oblika energije transformira pogled. Vsak trenutek zase in večnost hkrati. Vesolje in ozvezdja, hladnost, sum in gibanje, naključje in poskus zavestnega loma.
XX
Vasja Lebarič, Julij Zornik, Slovenija, 2022, DCP, 1.85, barvni, 11’, brez dialoga
Leteča_i, ki z avanturo impulzov hitro premika obstoječe; več vstopamo v koncepte. Pustolovščino tipkamo v hitro posodo za sladoled, krožnik iz zaznave kot racionalno. Vstopamo – v glavo. Kar naprej, saj tu je fenomenalno.
Odvratno
(Hideous)
Yann Gonzalez, VB, 2022, DCP, 1.50, čb/ barvni, 22’, slovenski podnapisi
Yann Gonzalez v tem romantičnem, kvirovskem muzikalu režira pevca Oliverja Sima, medtem ko se ta sooča s svojimi navdihi in demoni. Navdušujoč poklon B filmom, VHS kasetam in videospotom iz 70. in 80. let, ki so podobni kratkim filmom. Nostalgija, sanje in pošasti v Odvratnem divjajo na filmu. Kri, disko krogle, namišljen televizijski aparat in slavne gostujoče zvezde, kot sta kraljica preobleke Bimini Bon Boulash in pevec Jimmy Sommerville.
OPOZORILO: Nekateri programi vsebujejo filme z močnimi utripajočimi svetlobnimi in zvočnimi signali.